Valencia gótica

Esta semana los alumnos de 2º ESO han visitado el centro de la ciudad para conocer de primera mano los edificios de estilo gótico-valenciano. Con un guía del ayuntamiento que les ha ido explicando todas las características de este estilo propio de valencia, han subido a las Torres de Quart, han visitado la Lonja, la Catedral y finalizado la visita en las Torres de Serranos. Qué bonita es nuestra ciudad!

Aquesta setmana els alumnes de 2n ESO han visitat el centre de la ciutat per conèixer de primera mà els edificis d’estil goticovalencià. Amb un guia de l’ajuntament que els ha explicat totes les característiques d’aquest estil propi de València, han pujat a les Torres de Quart, han visitat la Llotja, la Catedral i han finalitzat la visita a les Torres de Serrans. Que bonica és la nostra ciutat!
#goticovalenciano
#secundaria