Taller de la Igualtat

Este mes, els alumnes i alumnes de sisè hem treballat la igualtat i hem pogut aprendre durant este temps que és el llenguatge sexista, la coeducació, el femellisma, el masclisme, la violència de gènere, la igualtat d’oportunitats i la corresponsabilitat domèstica. Hui, 8 de març, dia internacional de la dona, hem pogut conéixer dones que van canviar la perspectiva de la història cap a la igualtat.
#educantenlaigualtat
#DiaInternacionaldeladona
#col•legiTrafalgar
#juntsmarquemelmateixrumb

Este mes, los alumnos y alumnas de sexto hemos trabajado la igualdad y hemos podido aprender durante este tiempo que es el lenguaje sexista, la coeducación, el hembrismo, el machismo, la violencia de género, la igualdad de oportunidades y la corresponsabilidad doméstica. Hoy, 8 de marzo, día internacional de la mujer, hemos podido conocer mujeres que cambiaron la perspectiva de la historia hacia la igualdad.
#educandoenlaigualdad
#DíaInternacionaldelaMujer