Semana de la música

La semana del 20 al 24 de noviembre hemos celebrado «La semana de la música» y para ello hemos estado trabajando el proyecto «Recicla la música»
Tod@s los alumn@s desde 1° de Primaria a Secundaria han participado en diversas actividades programadas para dicha celebración.
Desde el departamento de Música agradecemos el entusiasmo que han mostrado tod@s y en especial, queríamos valorar la participación de los músicos, que tenemos en el cole, que han dedicado tiempo y esfuerzo en preparar pequeños conciertos para sus compañer@s.
Aquí os enseñamos muchos buenos momentos compartidos.
#diadelamusica
#musicaentrafalgar

La setmana del 20 al 24 de novembre hem celebrat «La setmana de la música» i per a això hem estat treballant el projecte «Recicla la música»
Tots els alumn@s des de 1r de Primària a Secundària han participat en diverses activitats programades per a aquesta celebració.
Des del departament de Música agraïm l’entusiasme que han mostrat tots i especialment, volíem valorar la participació dels músics, que tenim en el col·le, que han dedicat temps i esforç a preparar xicotets concerts per als seus companys.
Ací us ensenyem molts bons moments compartits.
#diadelamusica
#musicaentrafalgar