RE – CI – CLART

Hoy jueves, día 08/02/2024, el alumnado de 2º ESO del Colegio Trafalgar ha asistido al concierto didáctico «RE-CI-CLART» realizado por el grupo AMORES Grup de Percussió en el Palau de la Música de Valencia.
El alumnado además de disfrutar de un día de música y convivencia ha aprendido la infinidad de posibilidades que la acción de RECICLAR nos ofrece para hacer música. Cualquier objeto, si utilizamos nuestra imaginación y creatividad, nos puede servir como instrumento musical. Amores convierten así, los elementos que nunca podríamos imaginar para hacer música, en instrumentos musicales de la familia de la percusión.

Avui dijous, dia 08/02/2024, l’alumnat de 2n ESO del Col·legi Trafalgar ha assistit al concert didàctic «RE-CI-CLART» realitzat pel grup
AMORES Grup de Percussió en el Palau de la Música de València.
L’alumnat a més de gaudir d’un dia de música i convivència ha après la infinitat de possibilitats que l’acció de RECICLAR ens ofereix per a fer música. Qualsevol objecte, si utilitzem la nostra imaginació i creativitat, ens pot servir com a instrument musical. Amores, converteixen així, els elements que mai podríem imaginar per a fer música, en instruments musicals de la família de la Percussió.