Peligros en la red

Peligros en la Red.
¿Las redes sociales son buenas o malas? ¿Qué peligros y qué ventajas tiene Internet y la Inteligencia artificial?
El alumnado de 5° hemos asistido a una charla impartida por Cruz Roja donde hemos descubierto muchos de los peligros que esconden las Redes Sociales y que muchas de las cosas que vemos son falsas. La supervision y el control de las familias es imprescindible.
#RRSSpeligros #RRSSventajas

Perills en la Xarxa.
Les xarxes socials són bones o dolentes? Quins perills i quins avantatges té Internet i la Intel·ligència artificial?
L’alumnat de 5é hem assistit a una xarrada impartida per Creu Roja on hem descobert molts dels perills que amaguen les Xarxes Socials i que moltes de les coses que veiem són falses. La supervisió i el control de les famílies és imprescindible.
#RRSSperills #RRSSavantatges