Jardín de Viveros

Jardín de Viveros

Category:Rincón de 1º y 2º E. Primaria

L@s alumn@s de segundo de Primaria hemos visitado esta semana el jardín de Viveros. Allí hemos disfrutado de una gynkana al aire libre, en la que hemos conocido algunos árboles del jardín y sus características. Reuniendo pistas sobre el “Secreto de Viveros” hemos averiguado que allí se encuentran las ruinas de un antiguo palacio y que lo que conocemos ahora de este lugar, son sus antiguos jardines.
#disfrutamosdelanaturaleza
#airelibre
#nosgustairenbus
#juntosmarcamoselrumbo
#2primaria

Els alumnes de segon de Primària hem visitat aquesta setmana el jardí de Vivers. Allí hem gaudit d’una gynkana a l’aire lliure, en la qual hem conegut alguns arbres del jardí i les seues característiques. Reunint pistes sobre el “Secret de Vivers” hem esbrinat que allí es troben les ruïnes d’un antic palau i que el que coneixem ara d’aquest lloc, són els seus antics jardins.
#gaudimdelanaturalesa
#airelliure