Disección de una Trucha

Disección de una Trucha

Category:Rincón de 5º y 6º E. Primaria

Los alumnos de sexto de primaria realizaron el taller de Ciencias “la disección de una trucha”. En él pudieron conocer, de primera mano, la anatomía  de un animal, tanto interna como externamente. Observando y conociendo: las branquias, el sistema nervioso (cerebro), su esqueleto y musculatura, así como sus vísceras. Ha sido una gran experiencia para ellos.

Els alumnes de sisé de primària van realitzar el taller de Ciències “la dissecció d’una truita”. En ell van poder conéixer, de primera mà, l’anatomia d’un animal, tant interna com externament. Observant i coneixent les brànquies, el sistema nerviós (cervell), el seu esquelet i musculatura, així com les seues vísceres. Ha sigut una gran experiència per a ells.