Circo WoW

Los alumnos de primero, segundo y tercero despedimos el año a lo grande. Día de ilusión y emociones en el Gran Circo Wow. Nos han acompañado magos, músicos, payasos, acróbatas….Todos ellos han hecho posible una mañana llena de magia. Aunque sin lugar a dudas, uno de los mayores regalos de esta navidad es compartir tiempo con nuestros amigos y amigas. Feliz Navidad os deseamos desde el colegio Trafalgar.
#somosfamilia
#colegiotrafalgar
#juntosmarcamoselmismorumbo

Els alumnes de primer, segon i tercer acomiadem l’any en gran. Dia d’il·lusió i emocions en el Gran Circ Wow. Ens han acompanyat mags, músics, pallassos, acròbates….Tots ells han fet possible un matí ple de màgia. Encara que sense cap dubte, un dels majors regals d’este nadal és
compartir temps amb els nostres amics i amigues. Bon Nadal us desitgem des del col·legi Trafalgar.
#somfamília
#col.legitrafalgar